مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-25سياسي

خسارت زنندگان به بیت المال مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند


رییس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه کسانی که با کوتاهی در مسئولیت خود به بیت المال خسارتی وارد کنند، مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند، گفت: - ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه کسانی که با کوتاهی در مسئولیت خود به بیت المال خسارتی وارد کنند، مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد هیچ مماشات و اغماضی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل ها و مراتع استان گیلان که با محوریت تعیین تکلیف مجتمع گردشگری قلعه رودخان فومن برگزار شد، با انتقاد از ضعف مدیریتی در استان، تصریح کرد: علیرغم انفساخ قرارداد پیمانکار قبلی طرح و نیز عدم تمدید قرارداد، متاسفانه هیچ گونه اقدامی از ناحیه مسئولین امر در جهت ساماندهی وضعیت و حفظ حقوق بیت المال به معنای واقعی انجام نشده است.

وی افزود: کوتاهی مسئولین امر در ساماندهی وضعیت کاملا مشهود است و قطعا با کسانی که در این خصوص کوتاهی نمایند برخورد قانونی خواهد شد.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد هیچ مماشات و اغماضی نخواهد داشت اظهار کرد: گزاراشات خلافی از ادارات در این خصوص صادر شده و افرادی در بدنه سازمان ها و ادارات قصد دارند تا با کارشکنی و تبانی مانع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت زنندگان به بیت المال مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند

خسارت زنندگان به بیت المال مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند